لوگان و غریبه ای آشنا
نوشته شده توسط : نگارنده

به نام پروردگار جهانیان

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم ، که گویا قبل از هر فریادی لازم است

سلام به تمام دوستان بهتر از گل

امید وارم هفته ی خوبی رو سپری کرده باشین و آخر هفته رو با شادی و نشاط بگذرونین 

به امید خدا یه روزی رو ببینیم که هیچ دلی  نشکنه و هیچ کس رو غمگین و افسرده نبینیم

به همه تون خووووووش بگذره ه ه ه  ه   ه    ه      ه      ه       ه 

این بچه نمی دونه گریه کنه یا بخنده

اینم چند بیت شعر  که برای عشقم نوشتم امیدوارم که خوشش بیاد

بازوانت رابه مستی حلقه کن برگردنم

تا بلرزد  زیر  بازو های سیمینت  نتم

چهره زیبای خود را از رخ من وا مگیر

جزء به آغوش چمن یادآورمن جا مگیر

رازعشق خویش راآهسته خوان درگوش من

جستجو  کن عشق  را در گرمیه آغوش  من

 

I Love You        MyLove

این عکس هم قابل توجه دختر هایی که سن مادر بزرگ هارو دارن و از سوسک میترسن

iloveyoulogan

BYE   BYE





:: بازدید از این مطلب : 1913
|
امتیاز مطلب : 173
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سلیم در تاریخ : 1391/11/13/5 - - گفته است :
عکسهای زیبا گذاشته بودی خصوصن سومین عکس از آخر ، دستت درد نکند , ترانه متن هم که گذاشته ای زیبا، ملایم و دلنشین است.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: